2p

Számos tanulmány állítja, hogy a korábbi időszakhoz képest lecsökkent a fogyasztók figyelmének időtartama, derül ki az Email Marketing Software írásából.

Nem véletlen, hogy a televíziós reklámok átlagos időtartama a korábbi 60 másodperces időtartamról a felére csökkent. A szakembereknek sok fejtörést okoz, mennyi információ sűríthető egy félperces reklámba. A fogyasztók, elsősorban a fiatal felnőttek egyre rövidebb időn keresztül koncentrálnak, tanúsítják a felmérések.

Az e-mail marketing terén is más megközelítési módokra van szükség. Egy optimális üzenet hossza 300 szó, pontosabban 250-400 szó lehet, témától függően. Az ennél nagyobb terjedelmű e-mailek nem alkalmasak a célközönség figyelmének fenntartására. Egy termék vagy szolgáltatás bemutatása 300 szóban azonban igen nehéz feladat, azonban a 400 szónál hosszabb marketing leveleket szinte teljesen biztosan a kukába küldi a címzettek többsége.
Az Email Marketing Software cikke szerint ha kevés a helyünk az üzenet felépítésére, először is szólítsuk meg az ügyfeleket. Ne töltsük azonban túl az üzenetet, mivel nem tudhatjuk, kit milyen módon lehet megfogni. Jó megoldás a hyperlinkek alkalmazása, mellyel a részletek iránt érdeklődök betekintést nyerhetnek a plusz információkba.

Ahelyett, hogy a terméket illetve szolgáltatást mutatnánk be aprólékos módon, törekedjünk a fogyasztói bizalom kialakítására. Mindenképpen az olvasó helyébe kell beleképzelnünk magunkat a rövid, lényegre törő, bizalmat ébresztő marketing szöveg kialakításánál.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!