1p

Május elejére zárul le a New York-i központú amerikai Vöröskereszt médiatendere. A megbízatásért folyó versenyben tizenegy reklámügynökség vesz részt.

A három legjobb közül májusban választják ki a tender győztesét. Korábban a nonprofit szervezet csak az egyes projektekre szerződött ügynökségekkel, melyek közül a Cosmopulos és az Interpublic Group el szeretné nyerni a médiamegbízatást. Tavaly a Vöröskereszt 9,5 millió dollárt költött médiamegjelenésére. A 2004-es marketing megbízatás értéke 3-5 millió dollár közé tehető, írja az AdAge.com.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!