2p

Jelentősen bővült az internetes reklámeszközökre fordított összeg az Egyesült Államokban, köszönhetően elsősorban a fizetős keresőknek, derül ki az eMarketer cikkéből.

Az Interactive Advertising Bureau (IAB) és PricewaterhouseCoopers (PwC) elemzése szerint 7,2 milliárd dollár volt az amerikai cégek online reklámköltése a tavalyi évben, 20 százalékkal növekedve a bázisévhet képest.

A negyedik negyedévben 2,2 milliárd dollár volt az Egyesült Államokban online marketingre fordított összeg. A 2002-höz képest ez a teljes évinél még magasabb emelkedést jelent: 38 százalékkal bővült a költés a hasonló időszakhoz mérve. A legalacsonyabb netes reklámköltés egyébként 2001 negyedik negyedévét, és 2002 második negyedévét jellemezte.

Hasonlóan jó eredmény utoljára 2000 utolsó negyedévében volt jellemző a szegmensre, amikor az amerikai társaságok 2,12 milliárd dollárt költöttek internetes marketingre.

A keresőmarketing vagy search engine marketing (SEM) eszközökre fordított összeg 2003-hoz képest 123 százalékkal bővült, és elsősorban ez eredményezte a teljes iparág jelentős növekedését. A teljes online reklámköltés mintegy 30 százalékát a fizetős keresőkből befolyó bevétel tette ki, derül ki az eMarketerben megjelent kutatásból.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!