Az ételek árusítása mellett eddig elképzelhetetlen volt, hogy üzleteit másra is használná a világ legnagyobb gyorsétterem-lánca. A McDonald's most mégis DVD kölcsönzéssel bővíti üzleti kínálatát.
A McDonald's próbaként indítja el 105 denveri üzletében a DVD kölcsönzést - számolt be a CNN Money. Ez lesz az első alkalom, amikor jelentős hálózatot használnak a filmek kölcsönzésére, miután az előzetes tesztek Washingtonban és Las Vegasban komoly sikerrel jártak. A rendkívül sűrű hálózattal rendelkező McDonald's napi egy dollárért adja a DVD-ket, amellyel komoly versenyt támaszt, hiszen Egyesült Államok legnagyobb video- és DVD-film kölcsönzőjének, a Blockbusternek, amely 3 napra 3,99 dollárért ad ki filmeket.
Az olcsó árakhoz persze az is hozzájárul, hogy a vállalat nem szándékozik a DVD-kölcsönzésből profitálni, csak olyan szolgáltatást szeretne bevezetni, ami még több vásárlót vonz az éttermekbe. Így a filmválasztéka sem közelíti meg a hagyományos kölcsönzőkét: a tervek szerint a McDonald's a harminc legkeresettebb filmet kínálják a vendégeknek. Igaz teszik hozzá a szakemberek a kölcsönzők forgalmának nyolcvan százalékát adják ezek a filmek.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Módosuló McDonald's stratégia az egészség jegyében
Gyermekruhákat árul majd a McDonald's
Felfele nyit a McDonald's
A hamburgerre koncentrál a McDonald's
DVD kölcsönzés indul az amerikai McDonaldsokban
Az ételek árusítása mellett eddig elképzelhetetlen volt, hogy üzleteit másra is használná a világ legnagyobb gyorsétterem-lánca. A McDonalds most mégis DVD kölcsönzéssel bővíti üzleti repertoárját.