A francia anyavállalat 1994 óta 9,3 milliárd forintot fektetett a magyarországi tejipari cégbe, az idén 625 milliót költ például egy új desszertgyártó gépsorra. A magyarországi leányvállalat lesz az uniós csatlakozás után a csoport régiós desszertgyártó központja. A társaság úgy értékeli, hogy az uniós belépés után a magyar tejtermékpiac 10 milliós fogyasztói közönsége 450 milliósra bővül. A vámok megszűnésével az EU-piacra akadálytalanul juthatnak majd be a magyar tejtermékek, viszont ekkortól a hazai piaci védettség is megszűnik.
Danone: továbbra is piacvezető friss tejtermékek és a gyümölcsjoghurtok piacán
A Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó 2002-ben 2,6 százalékkal növekedő árbevétel mellett 16 százalékkal növelte adózott eredményét. A cég továbbra is piacvezető a friss tejtermékek és a gyümölcsjoghurtok piacán. Az ACNielsen adatai szerint tavaly a friss áruk 31,4 százalékával, míg a gyümölcsjoghurtok 62,8 százalékával látta el a magyar fogyasztókat.