A tájékoztatás szerint januárban 3.454, februárban pedig 3.526 új autót helyeztek forgalomba, a két hónap alatt összesen tehát 6.980-at, a tavalyi első negyedévben 10.214-et.
Az adatok alapján februárban is a Fordból került a legtöbb új autó piacra, összesen 443, ez a szám 2010 februárjában 325 volt. A márka idei piaci részesedése így 12,56 százalékra nőtt a tavalyi hasonló időszakban mért 10,69 százalékról.
Míg az idén januárban a második helyen az Opel szerepelt 391 új forgalomba helyezett autóval, februárra megelőzte a Skoda 418 személygépkocsival, amely a piaci részesedés 11,85 százaléka. Ez az adat a tavaly februárihoz képes kismértékű csökkenést mutat, akkor 12,33 százalékos volt e márka részesedése.
A harmadik helyezett lett az Opel, a forgalomba helyezett új autóinak száma a tavaly februári 310-ről az idén 413-ra nőtt, a piaci részesedése pedig 10,19-ről 11,71 százalékra emelkedett.
A Suzuki, amely évekig vezette a listát az idén februárban a 13. helyre csúszott le - januárban még a 8. volt - a 91 forgalomba helyezett autójával, piaci részesedése a januári 3,44 százalékról februárra 2,58 százalékra zsugorodott.
MTI