2p

Együtt indít be új divatmárkát a Levi Strauss és a kiskereskedelmi áruházlánc, újonnan kötött megállapodásuk értelmében.

A Signature brandet kizárólag szupermarketekben és alacsony áru boltokban való árusításra tervezték. Az új modellek a napokban kerültek tíz Tesco áruház kínálatába. Az áruházlánc és a ruházati cég egyébként négy éven keresztül pereskedett amiatt, hogy a Tesco engedély nélkül árusította az EU határain kívül, alacsonyan tartott áron a Levis termékeit.

A pert a brit kereskedelmi vállalat 2002-ben vesztette el. Az ekkor hozott ítélet értelmében az Unión kívüli árusítás esetén is ki kell kérnie a gyártó engedélyét. Egy évvel ezelőtt a farmer ruházati cég és a Tesco megegyezett, hogy Signature néven árulják majd a gyártó egyes cikkeit, az eredeti Levis termékeknél jóval olcsóbban a szupermarket-lánc egységeiben.

Más téren is változtat a Tesco: a Mark & Spencerhez hasonlóan a szupermarket-lánc is esélyt ad a megváltozott munkaképességűeknek az elhelyezkedéshez. Kétszáz munkahelyen vesznek fel Tesco áruházakba testi fogyatékos alkalmazottakat, hogy lehetővé tegyék számukra a munkatapasztalat megszerzését, illetve a 'rejtett tehetségek kibontakozását'. Judith Nelson személyügyi igazgató szerint minden területen igyekeznek feladatokat találni a hátrányos helyzetű munkavállalóknak.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!