2p

Napjaink legfelkapottabb márkáinak tartják a Tommy Hilfigert és a Polo Ralph Laurent. Az alapító nevét viselő és a fenti két brandet birtokló cég eredménye a várakozásoknál némileg jobb lett.

A vállalat nyeresége ugyan csökkenést mutat, hiszen a december 31-ével zárult negyedévben 25,8 millió dollárt (részvényenként 28 cent) ért el, szemben a korábbi 34,8 millióval (részvényenként 38 cent). Ugyanakkor ez meghaladta a meglehetősen pesszimista elemzői konszenzust, amely 11 centről szólt.

Az előrejelzésekhez képest kedvezőbb eredmény hátterében az áll, hogy a vállalat vezetői jól mérték fel a piaci lehetőségeket, és a márkaértékét. Történt ugyanis, hogy még a múlt év novemberében a Tommy Hilfiger csökkentetta Dillard's Inc áruház-láncnak szálított ruházat mennyiségét. Így egyrészt kevesebb helyen forgalmazzák a termékeket, másrészt jóval kisebb árukészlettel dolgoznak a lánchoz tartozó kereskedők. Mindez azonban pozitív hatással volt, hiszen a felhígult brand ezzel új lendületet kapott, és meg tudták tartani azt a magasabban pozícionált terméket kereső réteget, amelytől a tömegcikké válás kapcsán majdnem búcsút kellett mondaniuk.

A profit errodálástól való félelmében a Hilfiger legújabb kollekcióját már nem is fogják a Dillard's-ban értékesíteni. A "H" nevet kapó ruhákat a legnagyobb amerikai kiskerláncok közé rangsorolt Macy egyik magasan pozícionált bolthálózatában a Federated Department Stores-ban kínálják majd.

Kapcsolódó anyagok
Új vezető a Tommy Hilfigernél
Beyonce a Tommy Hilfiger új arca

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!