2p

Egyetlen magyar ügynökségként jutott az idei New York Festivals nemzetközi reklámverseny döntőjébe a Leo Burnett.

Egyetlen magyar ügynökségként a döntőbe jutott az idei New York Festivals nemzetközi reklámversenyen a Leo Burnett Budapest.

Az ügynökség által a Volksbank számára készített, 'Mindenki költözik' című televíziós szpotot beválogatták a 46. New York Festivals Nemzetközi TV, Mozi és Rádióhirdetés versenyének döntőjébe, a Banki Szolgáltatások/Pénzügyi Szolgáltatások/Biztosítások kategóriában.

A New York Festivals a vezető nemzetközi kreatív kommunikációs fesztiválok egyike. A film, a videó, a rádió, a TV-s műsorszerkesztés, nyomtatott-, mozi-, televíziós- és rádióhirdetések és az interaktív 'online' kommunikáció területein díjazza a kiemelkedő kreatív teljesítményt.

Ez a második év, hogy ez a folyamat teljesen 'online' módon menjen végbe, ennek köszönhetően több ország több kreatívigazgatója, grafikusa és producere kapcsolódhatott be. Az idei zsűri tagja volt Milos Ilic, a Leo Burnett Budapest kreatív igazgatója is, aki tavaly Silver WorldMedal díjat érdemelt ki a Twix számára készített televíziós szpottal.

Kapcsolódó anyagok

Négyszázmillióért kommunikál a Miniszterelnöki Hivatal
A Leo Burnett Budapest lett az Év Ügynöksége

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!