Egyetlen magyar ügynökségként a döntőbe jutott az idei New York Festivals nemzetközi reklámversenyen a Leo Burnett Budapest.
Az ügynökség által a Volksbank számára készített, 'Mindenki költözik' című televíziós szpotot beválogatták a 46. New York Festivals Nemzetközi TV, Mozi és Rádióhirdetés versenyének döntőjébe, a Banki Szolgáltatások/Pénzügyi Szolgáltatások/Biztosítások kategóriában.
A New York Festivals a vezető nemzetközi kreatív kommunikációs fesztiválok egyike. A film, a videó, a rádió, a TV-s műsorszerkesztés, nyomtatott-, mozi-, televíziós- és rádióhirdetések és az interaktív 'online' kommunikáció területein díjazza a kiemelkedő kreatív teljesítményt.
Ez a második év, hogy ez a folyamat teljesen 'online' módon menjen végbe, ennek köszönhetően több ország több kreatívigazgatója, grafikusa és producere kapcsolódhatott be. Az idei zsűri tagja volt Milos Ilic, a Leo Burnett Budapest kreatív igazgatója is, aki tavaly Silver WorldMedal díjat érdemelt ki a Twix számára készített televíziós szpottal.
Kapcsolódó anyagok
Négyszázmillióért kommunikál a Miniszterelnöki Hivatal
A Leo Burnett Budapest lett az Év Ügynöksége
Döntőbe jutott New Yorkban egy magyar reklámfilm
Egyetlen magyar ügynökségként jutott az idei New York Festivals nemzetközi reklámverseny döntőjébe a Leo Burnett.