Az utasok befolyásolásával vádolja a Ryanair vezetője a BAA repülőtér-üzemeltető céget, és saját légikikötő építését tervezi.
Michael O'Leary úgy véli, a BAA visszaél kivételezett, piacvezető helyzetével a stanstedi reptéren, és indokolatlanul drágán adja el az üzemanyagot. A vezető ír fapados légitársaság a jövőben hét járatot indít Stansted helyett Lutonból, és a tervek szerint 240 millió dollárt fordít az új bázis fejlesztésére.
[ajanlo=64][igazitas=left/]A repülőtér-üzemeltető cég most pert indít eddigi legnagyobb ügyfele ellen, mivel az 1 millió fonttal tartozik neki. A Ryanair vezetője nem tartja jogosnak az elmaradt díjak befizetését, és azt követeli a BAA-tól, tárgyalják újra az üzemanyagért kért díjakat. A jövőben nem hajlandóak évente 5 millió fontot fizetni a stanstedi légikikötőt kézben tartó vállalatnak. Hihetetlenül és irreálisan drágán adja az üzemanyagot a BAA, nyilatkozta O'Leary. Az essexi repülőteret azonban, melyet szintén az érintett cég üzemeltet, nem szándékozik otthagyni a fapados légitársaság.
(Menedzsment Fórum)
Drágállja az üzemanyagot a Ryanair
Az utasok befolyásolásával vádolja a Ryanair vezetője a BAA repülőtér-üzemeltető céget, és saját légikikötő építését tervezi.