2p

Nem nevezheti az Anheuser-Busch sörgyártó a konkurens Miller Lite-t Dél-Afrikai sörnek. A wisconsini bíróság döntése alapján a Budweiser készítőjének nem etikus a szóban forgó hirdetése.

Nem nevezheti az Anheuser-Busch sörgyártó a konkurens Miller Lite-t dél-afrikai sörnek. A wisconsini bíróság döntése alapján a Budweiser készítőjének nem etikus a szóban forgó hirdetése.

Az Anheuser-Busch és a Miller Lite közt a kalóriaszegény sörök piacán vívott harcának utolsó fordulóját jelentette a versenytársat külföldiként megbélyegző kampány, melyet egy amerikai nemzeti ünnep előtt jelentetett meg a sörgyártó. A Miller Lite már korábban csipkelődött a Bud Light-on, és erre válaszolt a konkurens dél-afrikai voltán és a buborékokon élcelődő hirdetés. A legnagyobb amerikai sörgyártó emellett a 'Kalóriák királynőjeként' aposztrofálta a versenytárs diétás sörét.

[ajanlo=65][igazitas=left/]A bíróság ítéletében elsősorban a 'Dél-Afrikai sörfőzdében készült' szlogen miatt vonatja vissza a Budweiser ellenreklámját, mivel ez nem valós tényeken alapul. 2002 óta a Miller ugyanis részben a Philip Morris Cos. tulajdonában van. A SABMiller Plc., a Miller gyártója emellett Nagy-Britanniában van bejegyezve.

A hivatalos döntés szerint az Anheuser-Busch köteles leállítani a kampányt, és minden médiapartnerével közölni, hogy a reklámtevékenységet szüntessék be. Még külön tárgyalja a bíróság, megengedhető-e a 'Kalóriák királynője' szlogen. A Miller Lite bejelentette, hogy a per nyertesének tekinti magát.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!