Az elsősorban informatikai területen tevékenykedő outsourcing vállalat magyarországi központja pénzügyi és számviteli szolgáltatásokat végez majd az EDS európai érdekeltségeinek, illetve a későbbiekben idetelepítenek több üzleti folyamatot más országokból. Az EDS telefonos ügyfélszolgálati központja 2002 óta működik Budapesten, és a cég nagyobb szerepet szán a magyarországi részlegének.
 
 Szakál László, az EDS Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, év végére háromszázan dolgoznak majd a budapesti központban, mely a tervek szerint később ötszáz embert foglalkoztat majd, írja a Világgazdaság.
 
EDS: Ötmillió dolláros beruházás Budapesten
Budapesten létesíti új szolgáltató központját az EDS, a világ egyik legnagyobb erőforrás-kihelyezéssel foglalkozó cége, tudósít a Világgazdaság.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                