A Deutsche Telekom "Axelero"-ja, amely az elmúlt időszakban nyereséges gazdálkodásával hívta fel magára a figyelmet, az elekronikus kereskedelemben kívánja tovább erősíteni pozícióit. Ennek érdekében vásárolja meg egy svájci kockázati alaptól a Scout24-et.
Az új szerzeménytől a jövő évben 70 millió eurós bevételt és millióban egyszámjegyű Ebitda-t várnak. A Scout24 több piaci szegmensben erős pozíciókkal bír, így az autó-kereskedelem, ingatlan, állás, egészségügyi termékek, utazás területén is.
A T-Online a legnagyobb európai internetes szolgáltató, 12,9 millió előfizetővel bír. Az e-business sem idegen a vállalattól, hiszen a vezető német piacteret is ők üzemeltetik, amelynek 9,5 millió felhasználója van. A T-Onlinenak az idei év harmadik negyedévében 453 millió eurós forgalom mellett 3 millió euró volt a nyeresége, az egy évvel korábbi 291,8 millió eurós veszteség után.
E-kereskedelemben erősít a Deutsche Telekom leánycége
A T-Online 180 millió euróért vásárolja fel az egyik legnagyobb német internetes piacteret a Scout24-et.