2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A jól működő e-mail marketing kampányt az open rate, CTR és a generált többletbevétel értékének nagysága jellemzi leginkább. A megjelölt számadatok feltornázásához vezető módszer kulcsa csak kevés vállalati marketinges zsebében lapul ott, a többieknek érdemes megfogadniuk az alábbi tanácsokat.

Külső tanácsadó bevonása

A vállalaton belüli marketingesek gyakran túl közel vannak a termékhez, szolgáltatáshoz, ahhoz, hogy a fától meglássák az erdőt. Egy külső tanácsadó bevonása számos előnnyel kecsegtet. A „friss szemek” elv szerint a cég termékével vagy szolgáltatásával egy külső tanácsadó értelemszerűen még nem került intim viszonyba, ezért számos esetben jobban látja annak előnyeit, hibáit, s olyan dolgokat is észrevesz, ami egy belső munkatárs figyelmét már rutinból elkerüli.

A gyakorlatban máshol szerzett tapasztalat is mindig hasznos egy új média kipróbálásakor. Ha sikerül olyan külső tanácsadót találni, aki az általunk forgalmazott termék, szolgáltatás körében már rendelkezik e-mail marketing tapasztalattal, nyert ügyünk van.

A költséghatékonyság szempontjait követve a külső tanácsadónak nem kell feltétlenül az e-mail kampánnyal kapcsolatos minden munkát átadni (copy írás, listagyűjtés, design stb.) elegendő, ha mindössze – néhány óra alatt - átfutja a cég munkatársai által készített anyagot, s röviden összefoglalja javaslatait. Külső tanácsadóval való együttműködés (együttes munka, formális és informális beszélgetések stb.) során olyan ismereteket is megszerezhetünk, tanulhatunk, elleshetünk, ami korábban nem volt meg vállaltunk marketingeseinek fejében; ez a hozzáadott érték a jövőben komoly megtakarítások forrása lehet.

Az igazi tapasztalatok mindig a gyakorlat szülöttei. Minden marketinges tudja, hogy csak azoknak a médiáknak ismeri igazán a hatékonyságát, amiket már kipróbált praxisa alatt. Próbálkozzunk, vizsgáljuk magunkat és eredményeinket kritikus szemmel s hosszú távon biztos a siker.


Tábor István - Trinety


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!