A francai Publicis elnök-vezérigazgatója, Maurice Levy a Le Figaronak adott nyilatkozatában azt mondta, nem kívánják felvásárolni a Grey Globalt. A vezető elmondta, vonzónak tűnik ugyan az akvizíció, amellyel jelentősen javulna pozíciójuk és a jelenlegi negyedik helyről a harmadikra lépve szorosan felzárkózhatnának az Omnicom Group és a WPP mögé. Mindazonáltal a felvásárlás számos stratégiai és integrációs kérdést is felvet, így legfeljebb a Grey-csoport egyes elemei iránt érdeklődnének, amelyek kiegészítenék a jelenlegi struktúrát.
A Grey-csoport egyike az utolsó jelentősebb akvizíciós célpontoknak az amerikai reklámpiacon. A médiacsoport június végén kérte fel a Goldman Sachs és a JP Morgan Chase befektetési bankokat, hogy vizsgálják meg a cég eladásának lehetőségét.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Felvásárlás előtt a Grey Global Group
A világ legnagyobb reklámbirodalmai
Eggyel kevesebb vevőjelölt a reklámóriásért folytatott versenyben
Június végén látott napvilágot a világ hetedik legnagyobb médiaügynökségének, a Grey Globalnak az eladásáról szóló hír. A szakértők egyik potenciális vevőjelöltje, a Publicis vezetőinek nyilatkozata szerint nem fognak versenybe szállni.