A napokban mutatta be a Borsodi Sörgyár Rt. új, saját fejlesztésű prémium termékét, a Borostyánt. Az új márkát egy igazán gigantikus, közel 800 vendég részvételével megrendezett eseményen leplezte le a Borsodi Sörgyár partnerei előtt. A Budapest Sportarénában egy látványos táncshowban keltek életre a Borostyán alapanyagai, a maláta, a kukoricadara, a komló és a kristálytiszta karsztvíz. A művészi interpretáció után a vendégek nagy várakozás közepette kóstolhatták meg a Borostyánt, amely teltebb ízével, borostyánra emlékeztető színével óriási tetszést aratott.
A Republic of Art Reklámügynökség nyerte el a Brau Union Hungária Sörgyárak Rt. Kaiser márkára kiírt tenderét, amelyet a Kaiser sör tavaszi kommunikációjára írtak ki. A Republic nem most dolgozik először a Brau Union Hungáriának, hiszen az ügynökség végzi a Gösser márka 2003-as aktivításának összeállítását, megtervezését, kreatív koncepciók és ötletek kidolgozását, illetve produkciós munkálatait is. A Kaiser kampány március elejétől fut az ATL médiában, és TV spotokon keresztül szólítja meg a célcsoportot. A stáblistában többek között ott van az egyetlen Oscar díjas magyar animátor: Rófusz Ferenc is, aki már a Vodafone VitaMax Party kampány készítésénél is együttműködött az ügynökséggel. A Kaiser TV-spot trendy, fiatalos, vidám, dinamikus hangvételű, s egy vonzó képi világ esztétikumával vonja magára a néző figyelmét.
Egy új termék, egy új kampány
A sörpiacon érdekelt cégek aktív szereplői marketingkommunikációs piacnak. Két nagy sörgyárról a Borsodiról és a Brauról látott napvilágot új kommunikációs hír.