Az első üzletek nyitásakor főleg a Tiszántúlra koncentrált a német áruházlánc, az öt boltból hármat nyitottak a keleti régiókban, Gyulán, Nyíregyházán és Debrecenben. A másik két üzlet Piliscsabán és Pécsett nyílt meg, mindenhol a város szélén keresett megfelelő helyszínt az Aldi, igyekeztek olyan helyeket választani, ahol a parkolás is megoldott.
A debreceni Aldiban 1095 árucikket számoltak össze a Nielsen munaktársai, a két hónapja nyílt lengyel üzletben alig több mint 900 árucikk volt kapható. A legtöbb árucikk az úgynevezett száraz élelmiszerek közül került ki, ebben a kategóriában gyártói márkákat is árusítottak.
Az kijelenthető, hogy az Aldi nem olcsóbb, mint a többi Magyarországon jelen levő üzletlánc, a gyártó márkás termékek ára nagyjából megegyezik, míg az Aldi saját kereskedelmi márkás termékeinek árfekvése is hasonló, mint a többi üzlet hasonló termékeinek esetében.
A magyar piac speciális igényeihez igazodott az Aldi azzal, hogy a második legnagyobb árucsoport a testápolószerek kategóriája, melyben csak saját márkás termékeket árulnak a cég üzletei. Az alkoholmentes italok között is csak saját márkás termékek találhatók az Aldi-üzletek polcain.A most megnyílt üzletek választékának 94 százalékát adják az élelmiszerek, háztartási vegyiáruk és testápoló szerek.
A nyitás utáni napokban a megkérdezett vásárlók többsége kifejezetten elégedett volt a friss áru minőségével, azt is pozitívumként említették, hogy minden termék-kategóriát megtaláltak, amire szükségük volt. Negatívumként az üzletek gyenge megközelíthetőségét és a pénztárnál való hosszú sorbanállást emelték ki.
A válaszadók 82 százaléka úgy gondolta, hogy biztosan vagy valószínűleg visszatér vásárolni az Aldiba, a válaszolók 7 százaléka 20 ezer forintnál többet költött a nyitás után az új üzletekben, további egynegyedük pedig 10-20 ezer forint körüli összeget hagyott a kasszában.