A mobil marketingben rejlő lehetőségeket ma még kevesen aknázzák ki hazánkban, pedig ismert tény, hogy Magyarországon több mint nyolc millió hívásfogadásra alkalmas kártya van forgalomban, amelyek mögött mind egy-egy potenciális reklámfogyasztó áll. Nyugat-Európában az SMS promóciók, nyereményjátékok, szavazások a hirdetők körében rövid idő alatt nagy népszerűségre tettek szert, így joggal remélhetjük, hogy ez a helyzet rövidesen nálunk is változni fog - vélekedik Neuman Péter, a NetSize magyarországi igazgatója.
Az internetes és mobil technológia konvergenciája a közeljövőben új kapukat nyit majd az információáramlásban és a marketingkommunikációban, és ez egyben lehetőség is a hirdetők számára, hogy üzeneteiket a korábbinál hatékonyabban juttassák el az újdonságok iránt nyitott, a XXI. század nyújtotta lehetőségekkel élni kívánó társadalmi csoportok számára - mondta el az eszközök integrációja kapcsán Keresztúri Gergely, a red-stars vezérigazgatója. A szakember azt is elmondta, hogy lehetőségek kihasználása érdekében a NetSize és a red-stars a jövőben együttműködik.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
35 százalékkal nőhet a hazai online reklámköltés
Reklámok a mobilokon
Egymást erősítheti az internetes- és mobilmarketing
Az internet és mobil marketing együttes használatával a korábbinál célzottabban, hatékonyabban érhetik el a hirdetők célcsoportjaikat, illetve eljuttathatják üzeneteiket azok felé is, akik a világhálót ritkán, rendszertelenül használják.