1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Noha a gyerekek és a tinédzserek nem rendelkeznek a felnőttek vásárlóerejével, nagy befolyásuk van szüleik vásárlásaira, ezért megéri nekik reklámozni. Az online hirdetők egy új eszközt, a reklámjátékot (advergame) hoztak létre az ifjabbak kegyeinek elnyerése érdekében.

Szakértők szerint a tízes éveik első felében járók - illetve a még fiatalabbak - főleg játékra használják a számítógépet és az internetet, ezért nem meglepő, hogy a reklámozók minél jobban ki akarják használni ezt a lehetőséget. "Bizonyos kor alatt a gyermekek nem képesek különbséget tenni egy hirdetés és egy valódi játék között, ezért a társaságoknak hatalmas a felelősségük" - írja az eMarketer szakembere.

Kormányzati adatok szerint 2005-ben megközelítőleg 61 millió 3-17 éves ember élt az USA-ban, ennek több mint fele (mintegy 32,9 millió) rendszeres internethasználó. A tinédzserek csaknem háromnegyede (74 százalék), míg a 3-11 évesek 39 százaléka használja rendszeresen a világhálót.

A netező gyermekek és tinik száma előrejelzések szerint 2008-ra 37,8 millióra gyarapodhat, s a teljes online populációnak is nagyobb hányadát jelentik majd a fiatalok.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!