1p

Noha a gyerekek és a tinédzserek nem rendelkeznek a felnőttek vásárlóerejével, nagy befolyásuk van szüleik vásárlásaira, ezért megéri nekik reklámozni. Az online hirdetők egy új eszközt, a reklámjátékot (advergame) hoztak létre az ifjabbak kegyeinek elnyerése érdekében.

Szakértők szerint a tízes éveik első felében járók - illetve a még fiatalabbak - főleg játékra használják a számítógépet és az internetet, ezért nem meglepő, hogy a reklámozók minél jobban ki akarják használni ezt a lehetőséget. "Bizonyos kor alatt a gyermekek nem képesek különbséget tenni egy hirdetés és egy valódi játék között, ezért a társaságoknak hatalmas a felelősségük" - írja az eMarketer szakembere.

Kormányzati adatok szerint 2005-ben megközelítőleg 61 millió 3-17 éves ember élt az USA-ban, ennek több mint fele (mintegy 32,9 millió) rendszeres internethasználó. A tinédzserek csaknem háromnegyede (74 százalék), míg a 3-11 évesek 39 százaléka használja rendszeresen a világhálót.

A netező gyermekek és tinik száma előrejelzések szerint 2008-ra 37,8 millióra gyarapodhat, s a teljes online populációnak is nagyobb hányadát jelentik majd a fiatalok.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!