2p

Változtat műsorstruktúráján tavasszal az RTL Klub, melynek nézettsége ismét megelőzte a vetélytárs TV2-t, írja a Világgazdaság.

A csatorna tegnapi sajtótájékoztatóján Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója elmondta, olyan műsorokat indítanak el, mint az Anyacsavar, Bajor Show, 06 81 320 320, emellett azonban elsősorban a sportműsorokra koncentrálnak. Dirk Gerkens az év eddig eltelt időszakával kapcsolatban jelezte: Magyarország az egyetlen piac Európában, ahol a valóságshow évről évre növelni tudja közönségarányát.

Az AGB Hungary adataiból kiderül, hogy a Való Világ harmadik része minden korábbinál erősebben kezdett, esténként általában több mint 2 millióan nézik a teljes lakosság körében. Elsősorban ennek köszönhetően hét százalékra nőtt a két vezető kereskedelmi csatorna közt a 18-49 évesek körében mért közönségarány különbsége, a tavalyi két százalékról.

A nézettségi eredményhez magas árbevételi adatok is párosulnak. Noha a csatorna hivatalosan még nem hozta nyilvánosságra januári nettó hirdetési bevételét, a Világgazdaság úgy tudja, az RTL több mint 10 százalékos növekedést ért el a tavalyi hasonló időszakhoz képest, amikor valamivel egymilliárd forint feletti bevételt ért el.

Árbevétel szempontjából rekordév volt az RTL számára a 2003-as év: 26,6 milliárd forint nettó hirdetési árbevételt értek el, a szponzorációból, a barterekből és a politikai hirdetésekből adódó nyereséget nem számítva.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!