A csatorna tegnapi sajtótájékoztatóján Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója elmondta, olyan műsorokat indítanak el, mint az Anyacsavar, Bajor Show, 06 81 320 320, emellett azonban elsősorban a sportműsorokra koncentrálnak. Dirk Gerkens az év eddig eltelt időszakával kapcsolatban jelezte: Magyarország az egyetlen piac Európában, ahol a valóságshow évről évre növelni tudja közönségarányát.
Az AGB Hungary adataiból kiderül, hogy a Való Világ harmadik része minden korábbinál erősebben kezdett, esténként általában több mint 2 millióan nézik a teljes lakosság körében. Elsősorban ennek köszönhetően hét százalékra nőtt a két vezető kereskedelmi csatorna közt a 18-49 évesek körében mért közönségarány különbsége, a tavalyi két százalékról.
A nézettségi eredményhez magas árbevételi adatok is párosulnak. Noha a csatorna hivatalosan még nem hozta nyilvánosságra januári nettó hirdetési bevételét, a Világgazdaság úgy tudja, az RTL több mint 10 százalékos növekedést ért el a tavalyi hasonló időszakhoz képest, amikor valamivel egymilliárd forint feletti bevételt ért el.
Árbevétel szempontjából rekordév volt az RTL számára a 2003-as év: 26,6 milliárd forint nettó hirdetési árbevételt értek el, a szponzorációból, a barterekből és a politikai hirdetésekből adódó nyereséget nem számítva.
Egyre nagyobb bevételt ér el az RTL Klub
Változtat műsorstruktúráján tavasszal az RTL Klub, melynek nézettsége ismét megelőzte a vetélytárs TV2-t, írja a Világgazdaság.