Egy felmérés szerint a célzott e-hírlevelek igen hatékonyak, sokat számít azonban az elrendezés és az átláthatóság.
Az e-híreveleket más média tipusoknál informatívabbnak és frissebbnek ítéli meg célközönségük, és a kellően célszerű hírlevél kedveltebb az egyéb hírforrásoknál. A hírlevelek egyre inkább a legfontosabb kommunikációs csatornává válnak az interneten a cégek és ügyfeleik között.
Mivel azonban a Jakob Nielsen kutatásának eredménye szerint a hírleveleknek csupán 11 százalékát olvassák végig az internetezők, így az elrendezés és az átláthatóság kulcsfontosságú. Az olvasók legkevésbé azokat a küldeményeket kedvelik, melyek túl gyakran érkeznek. Azokat a hírleveleket tartják értékesnek, melyek munkahelyükkel kapcsolatos kurrens információkat nyújtanak, árleszállításokról tájékoztatnak, illetve azokat, amelyek eseményekről, fontos határidőkről adnak hírt.
Egyre népszerűbbek az online hírlevelek
Egy felmérés szerint a célzott e-hírlevelek igen hatékonyak, sokat számít azonban az elrendezés és az átláthatóság.