2p

Az Egyesült Államokban 114,5 millióan, vagyis az ország népességének 39 százaléka használtak valamilyen internetes keresőt január hónap során, olvasható az eMarketerben.

Az Egyesült Államokban 114.5 millióan, vagyis az ország népességének 39 százaléka használtak valamilyen internetes keresőt január hónap során, olvasható az eMarketerben.

Nielsen/NetRatings felmérése során kiderült, hogy a legnépszerűbb kereső a Google, hiszen több mint 59 millióan választották az év első hónapjában. Közel 46 millióan használták a Yahoo! keresőjét, melyet a felhasználók 31, 38-a választott. A harmadik helyezett az MSN keresője, 44,6 millió felhasználóval, az ötödik az AOL keresője 23,3 millió amerikai internetezővel.

A választásokat elsősorban a lényeges információ felderítése motiválta, (a válaszadók 51,8 százaléka), 34,2 százalék a megbízható információk miatt döntött az általa használt kereső mellett. Mindössze a Nielsen kutatása során megkérdezettek 17,5 százalékát ragadta meg elsősorban a keresőoldal kialakítása.

A mind sikeresebb keresők a teljes online marketing bevételeknek egyre nagyobb részét teszik ki. Míg 2000-ben 1,3 százalékot adtak a fizetős keresők, addig 2003-ban már 30 százalékát tették ki az internetes reklámbevételeknek, 2005-re pedig 34,5 százalékban fognak hozzájárulni a bevételhez.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!