A külföldi reklámfilmforgatást könnyítheti meg az a megállapodás, amelyet az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (EACA) az Európai Reklámfilmgyártók szervezetével kötött május elején.
A két szervezet közösen egy olyan kiadványt adott ki, amelyben az ügynökségeknek és a filmprodukciós cégeknek kínálnak hasznos információt arról, hogy Európában hogyan, milyen feltételrendszerrel lehet forgatni, illetve hogyan működik az egyes országokban a szakma.
A kiadvány nagy segítség lehet például olyan esetekben, ha az ügynökség Európában működik, azonban egy kontinensen kívüli filmprodukciós céggel szeretne együtt dolgozni. Az útmutató kiadását az tette szükségessé, hogy az EACA adatai szerint egyre nő a határokon átívelő koprodukciók száma, írja a Kreatív Online.
Egyre több a koprodukciós reklámfilm-forgatás
A külföldi reklámfilmforgatást szeretné megkönnyíteni az a megállapodás, amelyet az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (EACA) az Európai Reklámfilmgyártók szervezetével kötött május elején.