
A Stella Artois és a Becks gyártója úgy döntött, hogy az amerikai piacon csak export söreivel kíván jelen lenni. A fent említett két márkája mellett a Labatt Blue, a Brahma és a Bass népszerű az USA-ban.
Az InBev 1995-ben szerezte meg az 1939-óta főzött sör márkáját, mikor felvásárolta annak akkori tulajdonosát, Kanada második legnagyobb sörgyártóját a Labatt-ot. A Rolling Rock eladásai 95-óta folyamatosan estek - írta a New York Times.
Észak-Amerika három legnagyobb sörfőzője valószínűleg nem fogja megvásárolni a gyárat és a brandet. Az elemzők által 50-100 millió dollárosra becsült üzletből a nagyok többsége a trösztellenes törvények miatt esik ki, mint például az Anheuser-Busch, mely az USA sörpiacának több mint felét uralja. Így lehetőség nyílik az olyan kisebb gyártók előtt, mint a Samuel Adams-brewer és a Boston Beer Co. Inc.