Mind az öt szaklap nyereséges, ezt kívánja fokozni a hirdetésszervezés erősítésével és az előfizetői szám növelésével az új tulajdonos - mondta Fabian Müller ügyvezető igazgató, a vételárat azonban üzleti titoknak nevezte.
Közlése szerint az orvosi-egészségügyi szaklapok piaca mellett más területeken is megjelenő társaság fél, háromnegyed év alatt integrálja rendszerébe ezeket az orgánumokat, amelyek megszerzéséről néhány órával a bejelentés előtt írták alá a szerződést.
A Süddeutscher Verlag Németország egyik vezető médiavállalkozása 1945 óta. A médiacsoporthoz a Süddeutsche Zeitung és a regionális lapok mellett többek között szakkiadványok, nyomdák és elektronikus médiumok - internet, tévé és rádió - tartoznak. A vállalat a németországi marketingkommunikációs piacon a Werben & Verkaufen (W&V) című magazint adja ki. A Kreatív című szaklap és a W&V című magazin között stratégiai szinten együttműködés zajlik majd, de tartalmi összefonódás nem lesz a lapok között.
A nőkre koncentrál a Geomédia
A Geomédia Kiadó az akvizíció után is megtartotta fogyasztói lapjait, így a Pesti Műsort, kivéve a Sárga RTV című műsorújságot, aminek kiadási jogait pár hete eladták az Axel Springernek. A Geomédia Kiadó a jövőben a női magazinjaira (Extra Frizura, Extra Finomságok és Női Érték ötletmagazin) kíván koncentrálni, ezeket fejlesztené.