2p

Elkelt a Kreatív marketing- és médiaszaklap; ezenkívül négy másik szakkiadvány: az Élelmiszer, a Hotel, a Turizmus Trend és a Vendég cseréltek gazdát. A vevő a Süddeutsche Zeitung tulajdonosa, a Geoholding Zrt.-től vásárolta meg a lapokat.

Mind az öt szaklap nyereséges, ezt kívánja fokozni a hirdetésszervezés erősítésével és az előfizetői szám növelésével az új tulajdonos - mondta Fabian Müller ügyvezető igazgató, a vételárat azonban üzleti titoknak nevezte.

Közlése szerint az orvosi-egészségügyi szaklapok piaca mellett más területeken is megjelenő társaság fél, háromnegyed év alatt integrálja rendszerébe ezeket az orgánumokat, amelyek megszerzéséről néhány órával a bejelentés előtt írták alá a szerződést.

A Süddeutscher Verlag Németország egyik vezető médiavállalkozása 1945 óta. A médiacsoporthoz a Süddeutsche Zeitung és a regionális lapok mellett többek között szakkiadványok, nyomdák és elektronikus médiumok - internet, tévé és rádió - tartoznak. A vállalat a németországi marketingkommunikációs piacon a Werben & Verkaufen (W&V) című magazint adja ki. A Kreatív című szaklap és a W&V című magazin között stratégiai szinten együttműködés zajlik majd, de tartalmi összefonódás nem lesz a lapok között.

A nőkre koncentrál a Geomédia

A Geomédia Kiadó az akvizíció után is megtartotta fogyasztói lapjait, így a Pesti Műsort, kivéve a Sárga RTV című műsorújságot, aminek kiadási jogait pár hete eladták az Axel Springernek. A Geomédia Kiadó a jövőben a női magazinjaira (Extra Frizura, Extra Finomságok és Női Érték ötletmagazin) kíván koncentrálni, ezeket fejlesztené.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!