2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Több százan szóltak hozzá néhány perc alatt a Starbucks új honlapjához, melyen keresztül a kávézólánc arra kéri a fogyasztóit, hogy mondjanak véleményt a szolgáltatásokról - írja az MSNBC.

A hozzászólók összesen több ezer javaslattal álltak elő a cégvezetés felé: vezessenek be hűségpontokat a sok kávét fogyasztó vendégek számára, adjanak ingyen italt a születésnapos vendégeknek, vagy biztosítsanak kedvezményt azoknak, akik a saját bögréjüket akarják használni. Volt olyan ötlet is, hogy az üzletek bejáratánál helyezzenek el automatákat, amiken keresztül a vendégek rögtön a belépés után megrendelhetnék szokásos italukat.

"A legtöbb cég nem szereti a fogyasztói visszajelzéseket" - mondta a Nielsen Online piaci elemzője. "A legtöbben úgy tekintenek a visszajelzésekre, hogy csak drágítják a terméket, a Starbucks azonban az új honlapot egy lehetőségnek fogja fel, amivel javítani tud szolgáltatásán" - tette hozzá.

A cég eleinte azt remélte, hogy az első néhány napban pár száz hozzászólás fog születni, ehhez képest az első órában háromszázan mondták el véleményüket, további hatezer ember pedig meglátogatta az oldalt. Az első héten végül százezer véleményt dolgoztak fel, azt azonban nem tudta megmondani a cég vezetősége, hogy ezek a hozzászólások hány embertől származnak.

A MyStarbucksIdea honlapot egyfajta közösségi szájtnak is szánták a készítők, az azonos véleményen lévő felhasználók közösségeket alakíthatnak, kapcsolatba léphetnek egymással. A honlapot közel négytucat Starbucks-munkatárs olvassa napi nyolc órában, hogy válaszoljanak a fogyasztói ötletekre.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!