A hozzászólók összesen több ezer javaslattal álltak elő a cégvezetés felé: vezessenek be hűségpontokat a sok kávét fogyasztó vendégek számára, adjanak ingyen italt a születésnapos vendégeknek, vagy biztosítsanak kedvezményt azoknak, akik a saját bögréjüket akarják használni. Volt olyan ötlet is, hogy az üzletek bejáratánál helyezzenek el automatákat, amiken keresztül a vendégek rögtön a belépés után megrendelhetnék szokásos italukat.
"A legtöbb cég nem szereti a fogyasztói visszajelzéseket" - mondta a Nielsen Online piaci elemzője. "A legtöbben úgy tekintenek a visszajelzésekre, hogy csak drágítják a terméket, a Starbucks azonban az új honlapot egy lehetőségnek fogja fel, amivel javítani tud szolgáltatásán" - tette hozzá.
A cég eleinte azt remélte, hogy az első néhány napban pár száz hozzászólás fog születni, ehhez képest az első órában háromszázan mondták el véleményüket, további hatezer ember pedig meglátogatta az oldalt. Az első héten végül százezer véleményt dolgoztak fel, azt azonban nem tudta megmondani a cég vezetősége, hogy ezek a hozzászólások hány embertől származnak.
A MyStarbucksIdea honlapot egyfajta közösségi szájtnak is szánták a készítők, az azonos véleményen lévő felhasználók közösségeket alakíthatnak, kapcsolatba léphetnek egymással. A honlapot közel négytucat Starbucks-munkatárs olvassa napi nyolc órában, hogy válaszoljanak a fogyasztói ötletekre.