2p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A hirdetési piac Európában az idén várhatóan 1,7 százalékkal bővül és 150 milliárd eurót tesz majd ki. A csekély mértékű, ám két éves pangást követő növekedésről az Ad Barometer - intézet tett közzé adatokat.

Az évente kétszer készülő tanulmányban hét ország adatait értékelik. A számos politikai és gazdasági bizonytalanságtól függő előrejelzés azt mutatja, hogy a hirdetési piac valamelyest az érintett hét ország átlagos 3 százalékos növekedési ütemnél lassúbb mértékben fog bővülni. Tavaly a hirdetők 148 milliárd eurót költöttek, 1 százalékkal kevesebbet mint a megelőző évben, ám 2001-ben jelentős ( 6,2 százalékos) volt a visszaesés. Nagy Britanniában bővül majd leggyorsabban a reklámpiac Európán belül ( 2,3 százalékkal), őt Franciország követi (1,6 százalék).

A cégek az Ad Barometer szerint médiakampányokra mindössze 1,1 százalékkal fordítanak majd többet, a médián kívüli promócióra (direkt marketingre) 2,1 százalékkal áldoznak többet. Ez utóbbi reklámozási módszerek a megelőző években is válságtűrőbbnek bizonyultak. Az Ad Barometer vizsgálata az öt legnagyobb európai piacra, Németországra, Nagy Britanniára, Franciaországra, Olaszországra, Spanyolországra, illetve Lengyelországra és Svédországra terjedt ki.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!