2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hirdetési piac Európában az idén várhatóan 1,7 százalékkal bővül és 150 milliárd eurót tesz majd ki. A csekély mértékű, ám két éves pangást követő növekedésről az Ad Barometer - intézet tett közzé adatokat.

Az évente kétszer készülő tanulmányban hét ország adatait értékelik. A számos politikai és gazdasági bizonytalanságtól függő előrejelzés azt mutatja, hogy a hirdetési piac valamelyest az érintett hét ország átlagos 3 százalékos növekedési ütemnél lassúbb mértékben fog bővülni. Tavaly a hirdetők 148 milliárd eurót költöttek, 1 százalékkal kevesebbet mint a megelőző évben, ám 2001-ben jelentős ( 6,2 százalékos) volt a visszaesés. Nagy Britanniában bővül majd leggyorsabban a reklámpiac Európán belül ( 2,3 százalékkal), őt Franciország követi (1,6 százalék).

A cégek az Ad Barometer szerint médiakampányokra mindössze 1,1 százalékkal fordítanak majd többet, a médián kívüli promócióra (direkt marketingre) 2,1 százalékkal áldoznak többet. Ez utóbbi reklámozási módszerek a megelőző években is válságtűrőbbnek bizonyultak. Az Ad Barometer vizsgálata az öt legnagyobb európai piacra, Németországra, Nagy Britanniára, Franciaországra, Olaszországra, Spanyolországra, illetve Lengyelországra és Svédországra terjedt ki.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!