2p

Május közepén elindult a Tony Curtis közreműködésével készült 30 másodperces Magyarországot népszerűsítő reklámfilm sugárzása az Egyesült Államokban.

Hétfőtől kezdve vetítik az amerikai kábeltelevíziók a Tony Curtis-szel készült, Magyarországot népszerűsítő filmet. A 30 másodperces filmben Tony Curtis a Gerbeaud Kávéházban üldögél, csinos lányokkal körülvéve, közben pedig felvillannak Budapest jellegzetes színfoltjai és világhírű panorámája. Curtis egy csinos lány után pillantva idézi fel a világhírű film, a Van, aki forrón szereti (Some Like It Hot) címét, amely a reklámkampány vezető mondata is egyben.

A film az idősebb korosztályt célozza meg, de a Magyar Turizmus Rt. vezetői úgy vélik, hogy mivel a Magyarországra látogató amerikaiak többsége 54 éven felüli - ez a korosztály évente 270 milliárd dollárt költ szabadidős utazásra -, nekik Curtis ismerős és kedvelik. A Magyarországot reklámfilmekben népszerűsítő Tony Curtis nem kért pénzt a forgatásért, sőt, még budapesti repülőjegyét is maga fizette.

A televíziós kampányt nyomtatott hirdetések, hírlevelek, direct mail akciók kísérik. A Magyar Turizmus Rt. New York-i külképviseletének internetes honlapján, a gotohungary.com címen összeállítás jelenik meg, ahol letölthető lesz a reklámfilm. (MTI)

Kapcsolódó anyagok
Mibe kerül nekünk Tony Curtis, és mennyit fog hozni
Még az idén elindulnak a Tony Curtises reklámfilmek
Mégsem fogja hazánkat reklámozni Baumgartner

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!