Hétfőtől kezdve vetítik az amerikai kábeltelevíziók a Tony Curtis-szel készült, Magyarországot népszerűsítő filmet. A 30 másodperces filmben Tony Curtis a Gerbeaud Kávéházban üldögél, csinos lányokkal körülvéve, közben pedig felvillannak Budapest jellegzetes színfoltjai és világhírű panorámája. Curtis egy csinos lány után pillantva idézi fel a világhírű film, a Van, aki forrón szereti (Some Like It Hot) címét, amely a reklámkampány vezető mondata is egyben.
A film az idősebb korosztályt célozza meg, de a Magyar Turizmus Rt. vezetői úgy vélik, hogy mivel a Magyarországra látogató amerikaiak többsége 54 éven felüli - ez a korosztály évente 270 milliárd dollárt költ szabadidős utazásra -, nekik Curtis ismerős és kedvelik. A Magyarországot reklámfilmekben népszerűsítő Tony Curtis nem kért pénzt a forgatásért, sőt, még budapesti repülőjegyét is maga fizette.
A televíziós kampányt nyomtatott hirdetések, hírlevelek, direct mail akciók kísérik. A Magyar Turizmus Rt. New York-i külképviseletének internetes honlapján, a gotohungary.com címen összeállítás jelenik meg, ahol letölthető lesz a reklámfilm. (MTI)
Kapcsolódó anyagok
Mibe kerül nekünk Tony Curtis, és mennyit fog hozni
Még az idén elindulnak a Tony Curtises reklámfilmek
Mégsem fogja hazánkat reklámozni Baumgartner
Elindult a Tony Curtis-kampány
Május közepén elindult a Tony Curtis közreműködésével készült 30 másodperces Magyarországot népszerűsítő reklámfilm sugárzása az Egyesült Államokban.