1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A neves Omnicom Group egy ügynöksége kapta meg a július közepe óta Magyarországon is jelen levő szendvicsétterem-hálózat médiatenderét, adja hírül az Adweek.com.

A Subway gyorsétterem-hálózat lezárta a több hónapos reklámtenderét, és a San Francisco-i Goodby Silverstein & Partners (GSP) ügynökségre bízta 300 millió dolláros reklámbüdzséjének kezelését. A cég májusban nyolc hónap után szakította meg az együttműködést a Publicis cégcsoporthoz tartozó Fallon ügynökséggel. A GSP már a korábbi versenytárgyaláson is csaknem megnyerte a tendert. A szendvicsétteremlánc médiaügyeivel kapcsolatos teendőket továbbra is a MediaComm intézi.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!