Az ABC televíziós társaság, amely az Amerikai Filmakadémia díjkiosztójának jogtulajdonosa bejelentette, hogy a gála reklámidejét sikerült értékesíteni. Ráadásul a tavalyinál kedvezőbb áron 1,3-1,4 millió dollár közötti összegért keltek el a 30 másodperces spotok. Összehasonlításul a tavalyi Oscar közvetítés során 1,29 millió dollárt fizettek a félperces megjelenési időért a hirdetők.
Persze ezeket az összegeket csak a legnagyobbak tudják megfizetni, így a péznügyi szektorból az American Express, a Charles Schwab, a MasterCard, és a Washington Mutual hirdetései fognak futni. Mellettük a Budweisser sörről ismert Anheuser-Busch, a General Motors, a kiskereskedelmi lánc a J.C. Penney, és a PepsiCo reklámjaival talalkozhatnak majd a nézők.
Elkeltek az Oscar reklámok
Úgy tűnik a hirdetők élénk érdeklődést mutatnak a nagy preztizsű tévéközvetítések iránt. Ezt bizonyítja a közelmúltban rendezett amerikai futball döntő a Super Bowl reklámértékesítési sikere, illetve az Oscar gála közvetítésének reklámlekötési számai is.