1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Úgy tűnik a hirdetők élénk érdeklődést mutatnak a nagy preztizsű tévéközvetítések iránt. Ezt bizonyítja a közelmúltban rendezett amerikai futball döntő a Super Bowl reklámértékesítési sikere, illetve az Oscar gála közvetítésének reklámlekötési számai is.

Az ABC televíziós társaság, amely az Amerikai Filmakadémia díjkiosztójának jogtulajdonosa bejelentette, hogy a gála reklámidejét sikerült értékesíteni. Ráadásul a tavalyinál kedvezőbb áron 1,3-1,4 millió dollár közötti összegért keltek el a 30 másodperces spotok. Összehasonlításul a tavalyi Oscar közvetítés során 1,29 millió dollárt fizettek a félperces megjelenési időért a hirdetők.

Persze ezeket az összegeket csak a legnagyobbak tudják megfizetni, így a péznügyi szektorból az American Express, a Charles Schwab, a MasterCard, és a Washington Mutual hirdetései fognak futni. Mellettük a Budweisser sörről ismert Anheuser-Busch, a General Motors, a kiskereskedelmi lánc a J.C. Penney, és a PepsiCo reklámjaival talalkozhatnak majd a nézők.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!