1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Úgy tűnik a hirdetők élénk érdeklődést mutatnak a nagy preztizsű tévéközvetítések iránt. Ezt bizonyítja a közelmúltban rendezett amerikai futball döntő a Super Bowl reklámértékesítési sikere, illetve az Oscar gála közvetítésének reklámlekötési számai is.

Az ABC televíziós társaság, amely az Amerikai Filmakadémia díjkiosztójának jogtulajdonosa bejelentette, hogy a gála reklámidejét sikerült értékesíteni. Ráadásul a tavalyinál kedvezőbb áron 1,3-1,4 millió dollár közötti összegért keltek el a 30 másodperces spotok. Összehasonlításul a tavalyi Oscar közvetítés során 1,29 millió dollárt fizettek a félperces megjelenési időért a hirdetők.

Persze ezeket az összegeket csak a legnagyobbak tudják megfizetni, így a péznügyi szektorból az American Express, a Charles Schwab, a MasterCard, és a Washington Mutual hirdetései fognak futni. Mellettük a Budweisser sörről ismert Anheuser-Busch, a General Motors, a kiskereskedelmi lánc a J.C. Penney, és a PepsiCo reklámjaival talalkozhatnak majd a nézők.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!