Nem követhetik figyelemmel a mérkőzéseket az Euro 2004 egyik szponzorának, a Carlsberg sörgyártónak a munkatársai. A beosztottak áldozatává váltak a bajnokság partnercége sikerének.
A sörmárka forgalma megháromszorozódott a nyár eleje óta, ez azonban azzal jár, hogy a termelést felpörgette a sörgyártó. Korábban gyakorlat volt a dán vállalatnál, hogy a maguk által gyártott italt korlátlanul fogyasztva nézhették a dolgozók a mérkőzéseket a munkahelyen.
A múlt hétvégén azonban a felfokozott munkatempó miatt már nem engedélyezték a beosztottaknak, hogy megnézzék az angol-francia mérkőzést. A következő, Svájc elleni meccs idején szintén munka vár a Carlsberg alkalmazottaira, közös tévézés és sörözés helyett.
Donna Cresswell, a vállalat szóvivője szerint a vásárlók kielégítése érdekében nem tartanak szünetet a termelésben, mivel az a pár ezer üveg is számít a jelenlegi, rekordszintű kereslet idején. Mint Cresswell elmondta, sajnálják, hogy az Euro 2004 szponzoraként nem engedhetik meg a munkásoknak, hogy a gyárban nézzék a mérkőzéseket, de minden perc, és minden üveg sör számít.
(Menedzsment Fórum)
Eltiltotta a meccsnézéstől dolgozóit a Carlsberg
Nem követhetik figyelemmel az angol csapat mérkőzéseit az Euro 2004 egyik szponzorának, a Carlsberg sörgyártónak a munkatársai. A beosztottak áldozatává váltak a bajnokság partnercége sikerének.