2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Jövő évtől új márkát vezet be az amerikai Gap divatcég, amellyel a 35 év feletti női vásárlókat célozza meg, egyelőre kísérleti jelleggel.

Jövő évtől új márkát vezet be az amerikai Gap divatcég, mellyel a 35 év feletti női vásárlókat célozza meg, egyelőre kísérleti jelleggel.

A Gap a tervek szerint 2005-ben tíz új márkaboltot nyit majd az érett hölgyeknek szánt modelljei számára, írja a USA Today. A cég, amely előkelő piaci pozícióját elsősorban fiatalos, trendi márkáinak (Gap, Banana Republic, Old Navy) köszönheti, most a 35 év feletti korosztálynak szánt termékekkel töltene ki egy fontos piaci rést.

"A Gap végre észrevette, hogy van egy olyan vásárlói réteg, méghozzá a 35 év feletti nők, akiket érdekel a divat, van pénze, és az életstílusához is hozzátartozik, hogy megvegye a legújabb holmikat" - magyarázza a USA Today által megkérdezett kereskedelmi tanácsadó cég munkatársa. A számok alátámasztják ezt a vélekedést: a népszámlálási adatok szerint a 35-54 közti korosztály nőnemű képviselőinek száma az 1990 és 2000 között eltelt tíz évben 25-ről 29 százalékra nőtt.

A Gap jelenleg kapható termékei ennek a szegmensnek mindössze három százalékát fedik le. Az pedig továbbra is kétesélyes, hogy ki tudnak-e dolgozni egy olyan erős stratégiát, amivel új, márkahű vásárlókat szerezhetnek. Az új márkának egyelőre sem a neve, sem az nem ismert, hol nyílnának a réteget kiszolgáló üzletek.

A Gap utoljára tíz évvel ezelőtt vezetett be új márkát, az Old Navy-t, de mivel a jelenlegi üzlethálózatok lassan elérik fejlődésük csúcsát, a divatcég kénytelen új irányba nyitni. Az új márkának pedig egyaránt építkeznie kell a Gap erős imázsából, ugyanakkor különlegesnek, másnak kell tudni látszani, mint a meglévő márkák, ahhoz, hogy a piaci rést valóban kitölthesse.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!