Az Omincom csoport -, amelynek többek között a BBDO Worldwide, az OMD, és a DDB Worldwide is tagja - közel tíz százalékkal növelte nyereségét. A vállalat 221 millió dollárról adott számot, szemben a az egy évvel korábbi 201,5 millió dollárral - számolt be a CNN Money. A általános gazdaság javulásának köszönhetően élénkülő hirdetési piacon a cég 2,5 milliárdos forgalmat realizált, amely jócskán meghaladja a bázisidőszaki 2,12 milliárdot.
A csoport ügyfelei között a világ legnagyobb cégei található, így többek között a Gillette, a Siemens Mobile, a Sony, a Dell, az Adidas vagy a McDonald's. Így a konjunktúra beindulásával tovább nőhetnek a marketingbüdzsék, és így az Omnicom eredménye is - vélik a szakemberek.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Cégek, amelyek a világ reklám és kommunikációs piacát meghatározzák
Erősödő online reklámpiac: javuló Omnicom eredmény
Erősített a világ legnagyobb hirdetési csoportja
Az Omnicom Group, amely a világ legnagyobb reklám- és kommunikációs ipari konglomerátuma az élénkülő piacnak köszönhetően jelentős eredményjavulásról számolt be.