1p

Az Omnicom Group, amely a világ legnagyobb reklám- és kommunikációs ipari konglomerátuma az élénkülő piacnak köszönhetően jelentős eredményjavulásról számolt be.

Az Omincom csoport -, amelynek többek között a BBDO Worldwide, az OMD, és a DDB Worldwide is tagja - közel tíz százalékkal növelte nyereségét. A vállalat 221 millió dollárról adott számot, szemben a az egy évvel korábbi 201,5 millió dollárral - számolt be a CNN Money. A általános gazdaság javulásának köszönhetően élénkülő hirdetési piacon a cég 2,5 milliárdos forgalmat realizált, amely jócskán meghaladja a bázisidőszaki 2,12 milliárdot.

A csoport ügyfelei között a világ legnagyobb cégei található, így többek között a Gillette, a Siemens Mobile, a Sony, a Dell, az Adidas vagy a McDonald's. Így a konjunktúra beindulásával tovább nőhetnek a marketingbüdzsék, és így az Omnicom eredménye is - vélik a szakemberek.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Cégek, amelyek a világ reklám és kommunikációs piacát meghatározzák
Erősödő online reklámpiac: javuló Omnicom eredmény

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!