1p

Az első negyedévben 6,8 százalékkal növekedtek a német vállalatok televíziós reklámokra fordított kiadásai a tavalyi első negyedhez képest - áll a Nielsen Media Research kutatóintézet szerdán kiadott jelentésében.

Televíziós hirdetésekre 1,7 milliárd eurót költöttek, míg az egész médiában 4,14 milliárd euróért hirdettek a német cégek az első évnegyedben.

A Nielsen Media Research a nyilvános tarifákkal számol, nem veszi figyelembe az árengedményeket, a csereügyleteket és a tévétársaságok saját hirdetéseit. A valódi - nettó - kiadások a felmérések szerint a számított bruttó költség 50-60 százalékát teszik ki. (MTI)

Kapcsolódó anyagok
Hat százalékos növekedés a reklámpiacon
Az olimpia lendületet adhat a reklámpiacnak
A televíziós piacra tör az internet

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!