Pénteken került sor a szimpóziumokra, workshopokra és bemutatókra, a gyakorlati megvalósítás jegyében. A háromnapos rendezvényt olyan események színesítették, mint Szekendi Tamás orgonaművész templomi koncertje, vagy a csütörtök esti borkóstoló. Több résztvevő és kiállító elmondása szerint az esemény felülmúlta elvárásaikat, és szakmai szempontból építő és eredményes volt. Mindezek fényében várható, hogy a Partnering konferencia hagyománnyá, hosszú távon is az ügyfélszolgálati szakma meghatározó rendezvényévé válik.
Etológiai jellemzők az ügyfélszolgálatban
Február 20-án, a kora délutáni órákban ért véget a Partnering 2004 konferencia. Az ügyfélkapcsolati szakma tanácskozásán olyan kérdések kerültek napirendre, mint a fejlődés lehetséges irányai, a jelen helyzet, az ügyfélszolgálati szakképzési rendszer elindulása, vagy a különböző ügyfélkapcsolati technikák és szemléletek.