2p

Népszerű személyiségekkel reklámozza az idén Magyarországot, mint turisztikai célpontot a Magyar Turizmus Rt (MT).

A nemzeti turisztikai stratégia tervezetének törzsanyaga már elkészült, és várhatóan márciusban társadalmi egyeztetés elé kerül - mondta Székely György, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) turisztikai hivatalának vezetője az MTI-nek. A hivatalvezető hozzátette, a középtávú turizmusfejlesztési stratégiát már átadták a gazdasági miniszternek.

Az idegenforgalom fellendítését hivatott intézmény a Magyar Turizmus Rt. az idén ötezer akciót indít hazánk népszerűsítésére. A társaság kampányainak médiatervezésére és -vásárlására a Berg Média kapott megbízást februárban.

A megnyerő országkép kialakítása érdekében folytatott bel- és külföldi promócióban ezentúl kiemelt hangsúlyt kapnak a népszerű személyiségek, így az idei Európa Szépének megválasztott magyar lány, Laky Zsuzsa is. Mint Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója beszámolt róla, a kampány részeként ő mosolyog majd a csatlakozásunk előtti hetekben a legfontosabb uniós tagállamok reptereinek falain elhelyezett óriásplakátokról.

Kapcsolódó anyagok
Mibe kerül nekünk Tony Curtis, és mennyit fog hozni
Még az idén elindulnak a Tony Curtises reklámfilmek

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!