A Subway rohamosan szeretné bővíteni hálózatát Európában, azon belül is elsősorban Németországban. Ennek jegyében hat éven belül a mostani 100-ról 1500-ra növelné németországi éttermeinek számát, mondta el a minap a cégalapító Fred DeLuca a Financial Times Deutschlandnak.
A terjeszkedés ütemét jelzi, hogy az idei első negyedévben 25 új üzlete nyílt a cégnek Németországban. Amennyiben a cél teljesül, úgy a vállalat - az éttermek számát tekintve - megelőzheti a jelenleg 1244 üzlettel rendelkező McDonald's-ot.
De Luca szerint esélyeiket növeli, hogy a fogyasztók az utóbbi időben egyre nagyobb figyelmet fordítanak egészségük megőrzésére. Emiatt a Subway - a nagy gyorsétterem-láncokkal ellentétben - az egészséges ételekre helyezi majd a hangsúlyt, s zöldségekkel, salátákkal színesíti kínálatát.
A Subway jelenleg őshazájában, az USA-ban a legsikeresebb, de Kanadában és Ausztráliában is erős érdekeltségekkel rendelkezik. Világszerte - franchise-rendszerben - mintegy 21 ezer éttermet működtet, éves forgalma tavaly elérte a 7 milliárd dollárt.
(Menedzsment Fórum)
Európában is hadat üzent a McDonaldsnak a Subway
Le szeretné dönteni trónjáról a McDonalds-ot a Subway nevű, főleg szendvicseket árusító gyorsétterem-lánc. Az USA-ban már sikeres Subway egészséges menüivel próbálja átcsábítani az ügyfeleket.