Az elmúlt időszak gyenge forgalma miatt a német konszern lehetőségeket keres arra, hogyan fordíthatná meg a negatív trendet. A vezetés most egy olcsó, tömegeknek szánt új modell bevezetését fontolgatja.
"Elképzelhető, hogy Németországban is megpróbálkozunk egy kezdő, 8-10 ezer euróba kerülő, a brazíliai Foxhoz hasonló modell gyártásával" - mondta el a német Bildnek a vállalat egyik magasrangú menedzsere.
Az új modell gyártása csupán bizonyos, bérezéshez kapcsolódó [ajanlo=73][igazitas=left/] feltételekkel valósulhat meg. A példát erre a Wolfsburgban gyártott Touran esete szolgáltatja, ahol speciális bérszerződésekkel foglalkoztatják a dolgozókat. Ott a havi 2550 eurós alapbérre jönnek rá a prémiumok és egyéb juttatások.
A relatív drága Phaeton-modell sikertelensége nyomán a konszern az utóbbi időben fokozott hangsúlyt fektet az "olcsó, a tömegízlést kiszolgáló autógyártó"-imázs erősítésére, a mostani terv ezt a vonalat erősíti.
(Menedzsment Fórum)
Fapados modellel rukkolna elő a VW
Az elmúlt időszak gyenge forgalma miatt a német konszern lehetőségeket keres arra, hogyan fordíthatná meg a negatív trendet. A vezetés most egy olcsó, tömegeknek szánt új modell bevezetését fontolgatja.