1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ reklámpiaci trendjeit rendszeresen vizsgáló és arra prognózisokat adó Zenith Optimedia elkészítette az idei évre vonatkozó előrejelzésnek felülvizsgálatát. Az elemzés szerint az amerikai piac számíthat a korábbi becslésüknél kedvezőbb évre, annak ellenére, hogy a háború és a pusztítás a reklámköltésre is hatással lehet.

Derűsek a 2004-es kilátások

A világ reklámpiacának 70 százalékát kitevő amerikai, öt nagy európai és japán piac összességében 1,5 százalékos növekedés elé néz az idén. Ez az adott piacokra vonatkozó költéseket vizsgálva mindenképpen pozitív, hiszen 2002-ben 0,8 százalékkal szűkült a térségek reklámpiaca.

A Zenith szakemberei szerint a kilátások a 2004-es évre jóval kedvezőbbnek néznek ki. Világszerte 3,8 százalékos növekedést várnak, amelynek a motorja az amerikai piacon bekövetkező 4,5 százalékos ugrás lesz. Az erőteljes növekedés hátterében két dolgot említenek a szakemberek amely a piacra pozitívan hathat: jövőre ugyanis nyári olimpia és amerikai elnökválasztás lesz.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!