A jövőben a marketing automatizálási eszközök piacán jelentős növekedés várható. 'A következő öt évben ezen a piacon egyre gyorsuló növekedési ütemre számítunk.' - nyilatkozta Bob Blumstein, az IDC kutatásokért felelős igazgatója. 'Várakozásaink szerint a piac 2008 végére 2,31 milliárd dollárra bővül, ami 9,1 százalékos átlagos éves növekedésnek felel meg.'
Az IDC-jelentés definíciója szerint a 'marketing automatizálási szoftver' olyan eszköz, amellyel marketingfolyamatok széles köre, így például az értékesítési kampányok, a potenciális ügyfelek kategorizálása és szétosztása, a márkamenedzselés, a kísérőanyagok kezelése, az árubemutatók menedzselése és a webes hirdetések automatizálhatók.
A jelentés szerint a SAS piaci részesedése a többi gyártó hasonló adatát megelőzve jelenleg 7,9 százalék, míg a 2003. évi bevétele elérte a 117,3 millió dollárt. A SAS bevételének 24,1 százalékos növekedése messze meghaladja a piac egészének 1,4 százalékos bővülését.
A SAS az új generációs üzleti intelligencia szoftverek és intézményi intelligenciát előállító szolgáltatások piacvezető szállítója. Megoldásait több mint 40 000 helyen - köztük a Fortune 500 listán szereplő első 100 vállalat 96 százalékánál - hasznosítják a vevőkkel és szállítókkal fenntartott kapcsolatok javítására, jobb, pontosabb és megalapozottabb döntések meghozatalára és a szervezet folyamatos megújítására. A SAS az egyetlen olyan szállító, amely piacvezető adattárház, analitikus és hagyományos üzleti intelligencia alkalmazásainak teljes körű integrálásával nagy adatmennyiségekből tudást állít elő.
Fellendülés a marketing automatizálási szoftverek piacán
Az IDC becslése szerint a marketing tevékenységeket automatizáló szoftveralkalmazások piaci forgalma 2004-ben eléri az 1,49 milliárd dollárt.