Az év első három hónapjában 15 százalékkal nőtt a költés a hazai közterületi reklámpiacon, írja a Világgazdaság.
Az idei év kezdete azt jelzi, a változatosabb és magasabb minőséget nyújtó megjelenési formákkal mindenképpen várható kedvező elmozdulás. Mindezt az is alátámasztja, hogy a legerősebb reklámpiaci felület, a televíziók továbbra is telítettek.
Európában 10 százalék körül mozog a közterületi reklámpiac részesedése a médiamixen belül, amely nem sokkal magasabb a magyarénál.A felületek számának jelentős emelkedése ugyan nem várható, ez pedig a nagymértékű költésbeáramlást eleve kizárja. Magyarországon ma közel 27 ezer billboard áll a hirdetők rendelkezésére, amelyből azonban 24 ezer feletti az osztrák és 2 ezer körüli a francia méretű, írja a Világgazdaság.
Fellendülés előtt a közterületi reklámpiac
Az év első három hónapjában 15 százalékkal nőtt a költés a hazai közterületi reklámpiacon, írja a Világgazdaság.