1p

A német központi reklámipar szövetség (ZAW) becslése szerint megkezdődött a fellendülés a belföldi reklámpiacon.

A reklámkiadások emelkedni kezdtek, és ez a fejlődés az iparág munkaerőpiacán is érezhető. A területen a munkanélküliségi ráta jelenleg öt százalék körüli.

A reklámmal foglalkozó cégek 2003-ban 19 százalékkal több munkatársat kerestek, mint az azt megelőző esztendőben, különösen az autógyártásban, a beruházási javak piacán és a gyógyszeriparban élénkült meg a marketing-álláspiac.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!