1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ismert fapados légitársaság egyik brit kampányában félreérthető módon használta a ráadás szót, amiért a felügyelet vizsgálatot indított a cég ellen.

A szigetországi sajtóhirdetésében a cég az olcsóbb árakra és [ajanlo=64][igazitas=left/] a nagy forgalomra kívánt utalni - közölte a Ryanair szóvivője, amikor azt mondták, hogy egymillió utazást biztosítanak ráadásként. A reklámok ügyében illetékes szerv, az Advertising Standards Authority (ASA) azonban úgy vélekedett, hogy a jelmondat megtévesztő volt.

Indoklásában a szervezet illetékese azt hangsúlyozta, hogy a ráadás szót ingyenes plusz szolgáltatás esetén helyénvaló használni, nem pedig az olcsóbb repülőjegyekre. Mindenesetre nem ez volt az első eset, hogy az ASA elmarasztalta az ír légitársaságot. Korábban a "Fawking great offers" címsor miatt gyűlt meg a gondjuk a hatósággal, amely kiejtve meglehetősen obszcén módon hat.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Szexuális utalásokat tartalmaznak az alkoholreklámok
Betiltották a tabusértő reklámot
Betiltott reklámok bántalmazott csecsemőkkel

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!