A Grey-csoport egyike az utolsó jelentősebb akvizíciós célpontoknak az amerikai reklámpiacon, és előfordulhat, hogy most sor kerül eladására. A Grey Global Undergroundnál nagyobb médiaügynökségek, az Omnicom, a WPP és a Publicis már felvásárolták a kisebb szereplőket a piacon, ezáltal a Grey lett a következő akvizíciós célpont. A Greynek csak egy globális médiaügynöksége van, a MediaCom. A kisebb cégek közül csak a Havas maradt talpon, mely szintén egy hálózattal rendelkezik, a Planning Grouppal.
A Grey-csoport eladásának gyanúját megerősíti, hogy Ed Meyer, a cég elnöke a hírek szerint a visszavonulást fontolgatja, derül ki a Brand Republic cikkéből.
(Menedzsment Fórum)
Felvásárlás előtt a Grey Global Group
Az USA harmadik legnagyobb médiacsoportja felkérte a Goldman Sachs és a JP Morgan Chase befektetési bankokat, hogy vizsgálják meg a cég lehetőségeit.