1p

A kereskedelmi ajánlatot tartalmazó e-maileknek 18,7 százalékát blokkolták a spamszűrő rendszerek 2003 második felében, derül ki Return Path 30 ezer internetes kampányon alapuló kutatásából.

A kereskedelmi ajánlatot tartalmazó e-maileknek 18,7 százalékát blokkolták a spamszűrő rendszerek 2003 második felében, derül ki a Return Path 30 ezer internetes kampányon alapuló kutatásából.

A dm leveleket egyre nagyobb mértékben szűrik ki a programok: egy évvel korábban még 3,7 százalékkal kevesebb kereskedelmi e-mailt minősítettek a rendszerek spamnek. Az internetes szolgáltatók közül a Yahoo és az AOL levelezőrendszere törekszik a leginkább a biztonságra, ennek következtében a dm levelek 20 százaléka nem jut el a felhasználókhoz. Az MSN az ilyen jellegű e-mailek 15 százalékát blokkolja, az EarthLink pedig csak 5 százalékát.

A Yahoo egyre szigorúbban szűri a küldeményeket, 2002 második feléhez képest 14 százalékkal növekedett a blokkolt dm e-mailek aránya. A kereskedők dm leveleinek 50 százalékát nem kapják meg a fogyasztók, míg az internetes áruházak leveleinek csak 5 százalékát blokkolják a szűrők, mutatja ki a Return Path tanulmánya.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!