A kereskedelmi ajánlatot tartalmazó e-maileknek 18,7 százalékát blokkolták a spamszűrő rendszerek 2003 második felében, derül ki a Return Path 30 ezer internetes kampányon alapuló kutatásából.
A dm leveleket egyre nagyobb mértékben szűrik ki a programok: egy évvel korábban még 3,7 százalékkal kevesebb kereskedelmi e-mailt minősítettek a rendszerek spamnek. Az internetes szolgáltatók közül a Yahoo és az AOL levelezőrendszere törekszik a leginkább a biztonságra, ennek következtében a dm levelek 20 százaléka nem jut el a felhasználókhoz. Az MSN az ilyen jellegű e-mailek 15 százalékát blokkolja, az EarthLink pedig csak 5 százalékát.
A Yahoo egyre szigorúbban szűri a küldeményeket, 2002 második feléhez képest 14 százalékkal növekedett a blokkolt dm e-mailek aránya. A kereskedők dm leveleinek 50 százalékát nem kapják meg a fogyasztók, míg az internetes áruházak leveleinek csak 5 százalékát blokkolják a szűrők, mutatja ki a Return Path tanulmánya.
(Menedzsment Fórum)
Fennakad a szűrőn a marketing e-mailek fele
A kereskedelmi ajánlatot tartalmazó e-maileknek 18,7 százalékát blokkolták a spamszűrő rendszerek 2003 második felében, derül ki Return Path 30 ezer internetes kampányon alapuló kutatásából.