2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A "piros pöttyös" Magyarország legerősebb márkája, a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon pedig a Danone szerepelt.

A Figyelő hetilap legújabb számában azt közölte, hogy elkészült az első olyan lista, amely a legerősebb magyarországi márkákat rangsorolja. Eszerint az első helyen a 40 éves magyar márka, a Pöttyös Túró Rudi áll. A lista negyedik helyére az RTL Klub került, amelyet a TV2 és a Tesco követ. Az autóiparban a Suzukit, az info- és telekommunikációs ágazatban a Nokia-t, míg a pénzügyi szektorban az OTP-t találták a legjobb márkának a válaszadók - derül ki a hetilapból.

A 41 márkát tartalmazó lista egy reprezentatív lakossági felmérés adatai alapján állt össze. A piackutatók szerint a mintegy ezer fő véleményét tartalmazó felmérési minta nem, életkor, lakóhely és településnagyság alapján leképezi Magyarország 15-49 éves lakosságát.

A vizsgált márkákat, a gyártó cégek 2009-es médiaköltései alapján válogatták ki a TNS Media Intelligence listáról. A listán szereplő iparági TOP 50-ből összesen 25 márkát választottak ki, amelyeket további 16 jelentős magyarországi márkával egészítettek ki. A kutatás során elsősorban arra keresték a választ, hogy mekkora az egyes márkák ereje, így a kutatás fő szempontja a márkaközösség, például a márkához való kötődés ereje volt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!