2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az autógyártó óriás egyazon időben indítja el reklámfilmjét két német csatornán, a média-háromszög harmadik pontját pedig az internet alkotja. Ez is jelzi, hogy a világháló egyre több autógyártónál válik elsőszámú kommunikációs médiummá.

Szakértők szerint az autógyártók mindenekelőtt az internetet használják kommunikációs médiumként, s a vevők is egyre inkább itt informálódnak a legújabb modellekről.

Egy Németországban végzett felmérés szerint a férfiak körében a világháló - mint információforrás - már meg is előzte a napilapokat. A német lakosság több, mint fele (56 százalék) autóvásárlás előtt információforrásként felhasználja a világhálót, s csupán 47 százalékuk részesíti még mindig előnyben a hagyományos médiumokat, így például a nyomtatott napilapokat, derül ki az AutoScout24 nevű online-portál és a TNS Emnid felméréséből.

Az internet szerepének erősödését jelzi, hogy a megkérdezettek 51 százaléka az interneten is feladná autóhirdetését. Igaz, még mindig többségben vannak azok (58 százalék), akik elsősorban napilapban hirdetnék meg járművüket.

A felmérés végeredménye is alátámasztja azt a megfigyelést, miszerint a népesség egyre nagyobb hányada orientálódik az internet felé, amennyiben autót kíván venni vagy eladni, állítják az AutomobilWoche nevű szaklap által megkérdezett szakértők.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!