A hírügynökség nem értékesíti anyagait az olyan hírportáloknak, mint a Yahoo vagy a CBS Marketwatch, ehelyett az oldal a fő hírek rövid összefoglalóit fogja tartalmazni. Az olvasók számára a jövőben a főcímek lesznek elérhetőek, de növekszik azon cikkek száma, melyek csak az előfizetőknek lesznek hozzáférhetőek. A Reuters gyakorlata hasonló a The Guardianhoz, mely a közelmúltban média rovata tartalmának nagyobb részét 'lekulcsolta'.
A szakértők szerint az előfizetőinek szóló szekciót kívánja a hírügynökség erősíteni, illetve értelemszerűen növelni előfizetői számát. A nyilvános tartalmak látogatóinak csökkenésével vélhetően csökken az online reklámok nézettsége, azonban a Reuters bízik abban, hogy ezt ellensúlyozza a fellendülő reklámpiac.
(Menedzsment Fórum)
Fizetőssé teszi online tartalmát a Reuters
Limitálja az elérhető ingyenes tartalmakat internetes portálján a Reuters, adja hírül a Cyberjournalist.net.