1p

Limitálja az elérhető ingyenes tartalmakat internetes portálján a Reuters, adja hírül a Cyberjournalist.net.

A hírügynökség nem értékesíti anyagait az olyan hírportáloknak, mint a Yahoo vagy a CBS Marketwatch, ehelyett az oldal a fő hírek rövid összefoglalóit fogja tartalmazni. Az olvasók számára a jövőben a főcímek lesznek elérhetőek, de növekszik azon cikkek száma, melyek csak az előfizetőknek lesznek hozzáférhetőek. A Reuters gyakorlata hasonló a The Guardianhoz, mely a közelmúltban média rovata tartalmának nagyobb részét 'lekulcsolta'.

A szakértők szerint az előfizetőinek szóló szekciót kívánja a hírügynökség erősíteni, illetve értelemszerűen növelni előfizetői számát. A nyilvános tartalmak látogatóinak csökkenésével vélhetően csökken az online reklámok nézettsége, azonban a Reuters bízik abban, hogy ezt ellensúlyozza a fellendülő reklámpiac.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!