A marketingesek szerint az idei favorit a Pepsi reklámja lehet, nem véltelen, hogy a fogadóirodák 5-6-ra adják, vagyis 60 dollár kockáztatásával 50 dollárnyi nyereséget könyvelhetnek el a fogadók. A Pepsi illetékesei természetesen elégedettségüket fejezték ki az előrejelzések kapcsán, ám hangoztatták, hogy az ideális az lenne, ha ez a piaci eredményekben is érvényesülne.
A következő az Anheuser-Busch sörgyár, amelyre 6-5 az oddsz. A 21 rangsorolt hirdetés közül előkelő helyen vannak még a félidei szponzorok az America Online, a Pizza Hut, és a Visa. Meglepően jó oddszot adnak még a Fehér Ház drogellenes reklámszpotjára is, amelynél a feltett pénz dupláját nyerhetik a játékosok.
Kapcsolódó anyagok
A reklámipar csúcspontja
Fél perc reklám 2,25 millió dollárért
Óriási veszteséget okoz a cégeknek a foci döntő
Fogadhatnak is a reklámokra
Lassan a tetőfokára hág a Super Bowl körüli felhajtás. Az amerikai futball bajnokság döntője kapcsán -, amikorra a legnagyobb vállalatok éves reklámkampányainak kezdetét időzítik, - már fogadni is lehet, melyik hirdetés lesz a legsikeresebb.