1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Európai Bizottság tervei között szerepel, hogy szigorítsák az élelmiszeripari előírásokat, különös hangsúllyal azok hirdetéseinek terén – számolt be a német Handelsblatt. Ez több céget is érzékenyen érinthet, így az energiaitalok terén piacvezető Red Bullt is.

Mint a terület főbiztosa David Byrne kifejtette nagyon sok a megtévesztő reklám szlogen. A fogyasztók védelmében a cél, hogy a jövőben a hirdetések csak tényeket közölhessenek. A beszámoló szerint célkeresztbe kerülhet a Red Bull világszerte ismert jelmondata: a Red Bull szárnyakat ad - Red Bull verleiht Flügel. De a „főbünösök listájára” kerülhet a Haribo szlogenje is (Haribo macht Kinder froh, die Erwachsene ebenso).

Nem kerülik el a szigorú tekintetű EU adminisztráció figyelmét azonban az olyan jelmondatok, mint amilyenek a tisztítja a testet, erősíti az immunrendszert, javítja az anyagcserét. Hasonlóan tiltottak lehetnek olyan eddig bevett fogások is, mint a light cigaretta, alacsony zsírtartalmú termék vagy a koncentrált vitamintartalom.

A tervezett szigorítások jól haladnak, és az Uniós tisztviselők szándékai szerint nyárra szeretnék azok elfogadtatását.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!